۴ پاسخ

پسر من که خیلیییی اذیت شد خیلی سخت تب از ۲ ماهگی بود

کاش میشد اصلا واکسن نزد
چیه آخه
یجور زجر دادن ب بچه ست
مثلا واکسن آبله میزنن بازهم میگیره و اصلا واسه خیلیا سبک نیست

چهار ماهکی کمی تب داره ولی بعضی از بچه ها بعد واکسن جهار ماهگی غذا و شیر نمی خورند بد غذا میشند

برای پسر من ۴ ماهگی راحتتر از دوماهگی بود

سوال های مرتبط