پسر من که خیلیییی اذیت شد خیلی سخت تب از ۲ ماهگی بود
کاش میشد اصلا واکسن نزد
چیه آخه
یجور زجر دادن ب بچه ست
مثلا واکسن آبله میزنن بازهم میگیره و اصلا واسه خیلیا سبک نیست
چهار ماهکی کمی تب داره ولی بعضی از بچه ها بعد واکسن جهار ماهگی غذا و شیر نمی خورند بد غذا میشند
برای پسر من ۴ ماهگی راحتتر از دوماهگی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.