من نه بدی دیدم نه عوارضی داشتم بنظرم بهترین انتخابم بود😊
منم راضیم البته من بیمارستان خصوصی سزارین شدم بخیه هامم جذبی بود همه چی عالی پس اینکه کجا عمل بشی هم بی تاثیر نیس
متاسفانه بدی و عوارضی نداشت که بخوام بگم
جای سوزن بی حسی تا چندماه درد میکنه و کمردرد به همراه دارد ، جای بخیه تا مدت ها درد و سوزش دارد ، ساعت اولیه نباید سرت تکون بدی وگرنه سردرد میگیری ، من هنوز جای بخیه هام درد میگیره و گاهی تیر میکشه ، الانم که باردارم به بخیه داخل فشار میاد ، ممکن بخاطر عمل چسبندگی رحم بگیری و... کلا سزارین کلش عوارض هست
عوارض خواستی نداشت
ولی بعدش نباید سری پاشی چند وقت باید بخوابی
بدی نداشت
من عوارضی نداشتم ولی خب افسردگی بعدش بدترین چیز بود
من بعد عمل مرگو جلو چشمام میدیدم خیلی درد داشتم دیگه قلبم داشت می ایستاد تا مدت ها تو رابطه جای بخیه ام درد میگرفت هنوز قسمت بخیه شکمم بی حسه
عوارض بی حسی زبونم بزرگ شده بود تا 20 روز بعد عمل کم کم خوب شد
من خیلی اذیت شدم ولی از طبیعی خیلی میترسیدم،فکرشم درد زایمان میداد بهم خداروشکر سزارین شدم و بچم سالم بغل گرفتم😍
تا دو ماهم نمیتونستم مثل ادم به زندگیم برسم😢
بنطرم اصلا هیچ بدی نداشت به شدت راضی بودم ولی بهت پیسنهاد میکنم پمپ درد بگیری که اصلا درد نکشی
برای من ک عالی بود
دیروز یه خانومی تو سنو باهم حرف میزدیم گفت که 9ماه پیش سزارین شده و تاالان سه بار ابسه کرده و مجبور شدن سه بار شکمش باز کنن تخلیه کنن که اخرین بار یکماه پیش بوده
و دوستمم الان پسرش5سالشه خیلی شدید چن وقت پیش حدودا دوماه افتاد خونریزی دکتر بهش گفته بد سزارینت کردن مویرگای رحمت پاره شده
جز این دوتا من شخصا تو اطرافیانم کسی ندیدم ازعوارض خاصی بگه میگن که طبیعی خیلی بهتره اما کسی به خطر خاصی از سزارین اشاره نکرده
بدی نداشت
۱۲ روز درد شدید داشتم
سه روز بعد عمل احتباس ادراری شدید بستری شدم
ده روز هم یبوست بودم که بازم بستری شدم
من ک راضیم روند زایمان طبیعی رو داشتم ک اخرش کار کشید ب سزارین برگردم عقب همون یراست میرفتم سزارین اختیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.