۴ پاسخ

نگفت دندون تا چند ممکنه بره یالا

پاراکید بده لباساش و کم کم کنترل میشه

دختر منم از جمعه شب تب داشت عین تو بالا پایین میشد کوره اتیش بود ۳۸یا۳۹ دیروز بردم دکتر
استامیوفن بده با گلاب با پنبه به بدنش بزن
پیاز حلقه کن بزار رو پاش زیر بغلش
پاشویش کن
دوستم میگف خاک شیر هم تو اب ولرم حل کن بده بهش منم شب دادم بهش
دکتر یدونه استامیوفن داد با سفکسیم گف ببر بده تا ۲روز تبش پایین نیومد ببر ازمایش خداروشکر از صبح تب نداره
خدایی نکرده اگه شب باز تب نکنه😭😭😭

علائم دیگه نداره؟ فقط تب داره ؟
آخه پسر منم یک ماه پیش ۴ روز اینجوری بود حتی تا ۴۰ می‌رفت بعد دونه ریخت بیرون رزئولا بود

سوال های مرتبط