هردو در یه حد هستن و قشنگ
پناه
هیچ کدوم به نظرم
اسمای دیگه دوست نداری؟
نگین که اصلا
پناه قشنگه ولی ه اخرش تلفظ نمیشه
نگین خیلی قدیمیه
پناه قشنگ تر هست ولی خیلی زیاد شده
پناه قشنگه ،نگین قدیمی هس
پناه قشنگه
پناه یکم زیادشده ولی قشنگ تره
پناه ..
پناه نگین قدیمیه
پناه
قطعا پناه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.