۶ پاسخ

ببین عزیزم سر و ته پوشکش رو ست داخل تا کن اصلا نم نمیده

دقیقا پسرمنم اینجوری میشه شوهرم رفته ی بسته ۴۰عددی آورده الآن نمیتونم استفادش کنم خونه نیس ک ببره عوض کنه

احتمالا بد می‌بندی دختر من ۴ کیلوعه هنوز سایز یک می‌بندم

سایز دو باید بگیری براش

احتمالا داری بد پوشکش میکنی نباید ببره پای بچه رو حتی اگر تنگ باشه

دورش ی کش اضافه داره اونو بکن امتحان کن ببین چجوریه این دوتا کش و میگم جفشم بکش تا انتها کنده میشه بعد ببند ببین چطوره

تصویر

سوال های مرتبط