عزیزم تو روبیکا اگه گروه ختم و قرآن اینا داری منم ببر بخاطر خدا ،،،ممنونم
من پریودم با انتیم یکیه، ولی معمولا مبنا رو انتی درنظر میگیرن
انتی.
انتی
فقط قبل سونوها طبق پریود حساب میشه بعداز سونو دیگه بر اساس سنی که سونو میگه حساب میشه
هنوز نمیدونین طبق انتی حساب میشع؟؟؟
انتی
من اول با پریود بود بعدش با ان تی ولی سری بعد با انومالی چون سه چهار روز بچم بزرگ تر بود نسبت به چیزی که خود دکترم تو انتی گفته بود
انتی
انتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.