حق با شماس
خدا به عروستون رحم کنه. مامانت از اون مادرشوهراست
درست میگی
حق با شماست عزیزم با برادرت صحبت کن
عجیبه با اینکه یه دختر داره اینجور رفتار میکنه لامصب طرف ۴تا دخترشم میبره با خودش
بعد چرا قایم میکنه ازت مگه غریبه ای
شما ۳نفر به جز همدیگه کیو دارید آخه😬
حتی خانواده شلوغی هم نیستید ک بگم فرق میزاره یا میترسه اونیکی ناراحت بشه
به نظرم مامانت یه مشکلی داره ازش بپرس
با همسرتون رابطشون خوبه؟ من خواهرم چون همه چیز رو به همسرش میگفت و همسرش مشکلات ایجاد میکرد، هیچی بهش نمیگفتیم.
حق با شماست گلم
جلسه اول نیاز نیست ولی جلسه رسمی شما حتی همسرتونم باید باشه
کاملا حق با شماس
ما خاستگاری رسمی خاله و دایی و عمه اینارو هم میگیم
اگه من بودم میگفتم باشه پس مث غریبه ها میام عروسیش و به هیچیش هم کاری ندارن وسلام وقتی کسی تورو دوس نداره باشی باهاش اونم مادر پس خودت بکش کنار
حق کاملا با توئه اتفاقا فکر میکنن خانواده داماد بی کس و کارِ یا مشکل دارن با همه
عزیزم جلسه اول نیاز نیست حتما بری من واسه داداشم نرفتم و خواهر شوهرم واسه خواستگاری من نبود
داداش ندارم ولی به نظرم حق با شماست
حق با شماست،از الان باید تو خود خانواده رو هم دیگه حساب کنین و بهم دیگه احترام بزارین تا کسی ک قراره ب خانواده شما اضافه بشه احترام شمارو هم نگه داره 🤗
بنظرم حق با شماس
وا تو ابجبشی ینی چی
عزیزم در خواست میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.