سلام خانما
علت برفک دهان چیه
چی باید بدیم

۳ پاسخ

مامان من میگه شیرت رو تو دهن بچه با فشار دادن شینه ت نریز، بذار خودش میک بزنه وگرنه برفک میزنه
نمیدونم درسته یا نه، ولی منم اینکارو نمیکنم

دارو خونه بگو ی پودر میدن ک با آب جوش خنگ باید مخلوط کنی اسمش رو نمیدونم ۲ روزه میره سعی کن پستونک یا شیشه شیر رو ضدعفونی کنی هرچیزیو نزار بگیره دهنش

علت نمیدونم ولی باید نیستاتین بگیری از داروخونه بزنی دهن بچه اگه سینه مادر میخوره به سینه مادر اگه شیشه و پستونک اونام بزنی

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی