۱۰ پاسخ

من یک روز درمیون میان وعده میدم

من هر روز میدم

من روزی یکبار و گاهی دوبار میدم

من بزنجشو روزی یبار میدم

گندم و موز برای ۶ماه زود نیست؟

دو بار میتونی بدی

خواهربدمزه ترینشو خریدی😁
گندم خالی گندم خرما جریده بادام ایناش خوشمزست

خوشمزس؟

من روزی ی بار میدم

من به دخترم گرفته بودم اصلا نمیخورد نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی