۴ پاسخ

نه منم گیگوزمیدم اینطورنیس تازه من روزی ۵،۶بارمیدم

عزیزم نان سنگین تر هم هست.
من دخترمو دکتر بردم گفت قطره اینفاکول تهیه کنم.اونم فقط سیسمونی فروشی ها دارن ما رفتیم از خیابون بهار گرفتیم.دخترم دوبار خورده آروم شده

والا از اسمش مشخصه خیلی نفخ داره 😂😂😂😂
شیرخشک نان بده بهش

منم دقیقاا مث شما هستم
بچه م خیلی باد و نفخ داره و شدید قرمز میشه
فکر کنم از شیر خشک هست

سوال های مرتبط