من دخترم وزنش ۲۶۰۰ بود. روز اول گفتن اگه زیادشیر نخوره ممکنه زردیش بالابره و بره زیر دستگاه.من شیر خشک دادم هر ۱ساعت. ۱ساعت ونیم .یکبار شیرخشک دادم دیروز دکتر دیدش گفت.زردی نداره
اگه میتونید شیرخشک بدید که زیادبخوره و زیاد ادرار مدفوع کنه که سریعتر زردیش دفع بشه
عزیزم زود زود شیر بدید بهش.
منم زردی دار زیره دستگاه بدنش داغ طبیعی
اره عزیزم نگران نباش
اره دستگاهه قویه زود زردیشو میاره پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.