۴ پاسخ

خوب میشه انشالا ،خدانکنه بمیری بچه یک مامان خوب وقوی میخواد

چیزی نمی شه عزیزم من دوقلو ها ۱۵ روز دستگاه بودن وبعدش سالموسرحال بردیمشون خونه

ن گلم چی میخاد بشه من دخترم زردیش۲۷بود چند روز بستری بود

چرا بخواد چیزیش بشه انشالله زودی بهتر شه عزیزم دستگاه خیلیم خوبه زردیش زود میاد پایین

سوال های مرتبط