خوب میشه انشالا ،خدانکنه بمیری بچه یک مامان خوب وقوی میخواد
چیزی نمی شه عزیزم من دوقلو ها ۱۵ روز دستگاه بودن وبعدش سالموسرحال بردیمشون خونه
ن گلم چی میخاد بشه من دخترم زردیش۲۷بود چند روز بستری بود
چرا بخواد چیزیش بشه انشالله زودی بهتر شه عزیزم دستگاه خیلیم خوبه زردیش زود میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.