خاهر شوهر من بچه ک بود این کارو میکرد از ۳ سالگی تا ۴ سالگی هر دیقه میکردا🤦♀️به مامانش چند بار من گفتم ببر دکتر نبردن بد تر دا د میزدن سرش میزدنش بدتر میشد😬😬
فقط حواسشو پرت کن
خاهر شوهرم الان ک ۶ سالشه
پارسال ک ۵ سال بود دیدم نشسته اتاق پشت در داره بازم اونجوری میکنه😬دیگ الان نمی دونم تو سرش مونده یا نه
اصن سرش داد نزنیا بد ور میشهه
عزیزم من فکر میکنم استرس داره
اضطراب داره
تو روزای بمباران
فهمید صدا میاد؟
جنگ رو فهمید؟
یا اینکه شما جلوش ترسیدین یا صحبت کردین؟
اینکه شما و همسرتون دعوا نمیکنین جلوش یا از یه چیزی نترسوندینش
ناخون هاشو نمیجوعه?
من فکر میکنم مثل خودارضایی هست و نشونه اضطرابه
تنها راهش پرت كردن حواسش هست ، روانشناس ميگفت بايد علت هم مشخص بشه ممكنه از اضطراب باشه
عسل منم اینجوریه
هرکاری بگی کردم حواسشو پرت میکنم نمیشه
آزمایش دادم عفونت نداشت
مطمئن هم هستم چیزی ندیده نمیدونم چیشه🥲🥲🥲🥲🥲🥲
🥲فککنم بشه خود
ارضایی کودکان
راجبش خیلی بخون فقط میگن واگنش نشون ندید حالتشو عوض کنید حواسشو پرت کنید
ببین سفت و سخت باید تلاش کنی حواسش پرت بشه
و اینکه حتما ازمایش برای عفونتش بده
خیلی طبیعیه این کارا نباید بولدش کنی فقط باید از محیط و محرکا دورش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.