اینم کادو بابا و خاله ویهان که زحمت کشیدن 🫠

تصویر
۵ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک عزیزم ♥️
یه سوال وزن کوچولوتون چقده

مبارکش باشه🥰

عزیزم مبارک باشه
اردیبهشت من تماس گرفتم گفتن ۶۵سزارین،سه تومن اتاق خصوصی،چرا ۸۰گرفتن؟

کدوم بیمارستان بودی گلم و چقدر هزینه شد جسارتا

🥺🥺❤❤

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی