۴ پاسخ

شاید توکو رو محکم نبستن، وقتی توکو محکم نباشه نشون نمیده. وگرنه کاذب ها رو هم نشون میده.

دستگاه انقباض های قوی رو نشون میده اینایی شما داری زایمانی نیست

حتما انقباض نیس ک ان اس تی نشون نمیده دیگ شاید باد روده میزنه ب روده هاتون یا دل درد دارید

انقباض تون چه جوری هست ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی