۲ پاسخ

رفلاکس داره
پرخوری نکنه
شیب دار شیر بده
اروغشم حتما بگیر

عزیزم شیرخشک سنگینه دقیقا ۳۰ تا آب و یک پیمانه سرخالی شیرخشک بریز و نوزاد در سه ماهه اول سیرناپذیره زیادی میخوره کنترلش کن

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی