۸ پاسخ

من یه کاسه رو پر آبجوش میکنم شیشه رو هم میزاره ۲ دقیقه داخلش گرم که شد میدم به بچم یا یک ساعتی میزارم کنار بخاری گرم میمونه

باید بذاری داخل یک کاسه آب گرم هی تعویض کنی تا اونم گرم شه

روی بخار کتری یا سماور بزار گرم بشه درحدی که بچه بتونه بخوره

مقداری که میخوای به بچه بدی رو بریز تو شیشه و شیشه رو بزار توی کاسه آب گرم به دمای ۳۸ تا ۴۰ رسید میشه هم دمای شیر تو سینه و بده بخوره

بذا یکم رو بخار کتری ولی خیلی داغ نشه

شیر دوشیده رو‌ باظرفش میزارم توکاسه آبگرم تا کم‌کم شیر ولرم بشه

باید بزاری تویی دما محیط ک هم دما محیط بشه

نباید گرم کرد همه مواد اصلیش میره بزار بیرون خودش گرم ش

سوال های مرتبط