۱۳ پاسخ

و منی که تا الان خونه مامانمم و الان میخام برم خونم و شام نمیدونمچی دست کنم

تو زودپز یکساعته آماد

خونتون کجاس ماهم بیایم 😂😂

پوشک قیمت قدیم دارم
اگه خواستین داخل روبیکا پیام بدین
آیدی روبیکام
@raha1234567890000

لوبیا بزاری بجوشه تا اون موقع که مواد هاش سرخ میکنی آب بریز آب موادش که جوش آمد لوبیا ها صاف کن تا آب سیاهش بره بریز داخل قابلمه دیگه نه نفع داره همم زود آمده میشه

زودپز باشه میپزه

بزار زودپز

نه بابا اتفاقا من الان درست کردم الان اومدم نشستم

نه ولی من روی لوبیاش حساسم ، حتماً باشید شب تا صبح خیس بخوره

نه من گوشتم سه ساعته میپره تا 9امادس

گوشت گوسفندی باشه دیر نیست

زودپز بزار

تو‌زود پز نه

سوال های مرتبط