۸ پاسخ

چجوری ب بچها شیاف میزارید گناه دارن اذیتن

شیاف رو نصف بزن
کامل نزنی ی موقع

برای بچه شما شیاف ۱۲۵ زیاده خودسر استفاده نکن عزیزم
با پاراکید و پاشویه تبش رو کنترل کن و
ببر دکتر

چند ساعت بعد باید براش شیاف بزاری اگر قطره دادی اونم نصف شیاف یکی زیاده.ببری دکتر بهتر البته

ن با استامینوفن سعی کن بیاری پایین عادت نده بدنشو به شیاف

شیاف در مواقعی که قط نشه عزیزم پاشپی کنید بعد پاراکید بده نیم ساعت صبر کن بهتر نشد بله شیاف کن

پاراکید ۱ و نیم برابر وزنش

آگه با استامینوفن تبش نیاد پایین آره شیاف خوبه

سوال های مرتبط