خودتم اب سیب طبیعی بخور شیرش بده
۳۷ زیاد نیست نگران نباش.۳۸ و ۳۹ بالاتره ک مراقب باش.شیاف هم بنظرم تو تب بالا استفاده کننه تو ۳۷ درجه.همزمان نباید شیاف و استامینوفن استفاده بشه حتما باید چند ساعت بینش فاصله باشه
۳۷.۶ اشکالی نداره تب خفیف محسوب میسه. دماسنجت اگر لیزری هست نیم تا یک ددجه بالاتر نشون مبده و خطا داره .
دماسنج زیر بغل دقیقه ازین خودکاری ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.