۳ پاسخ

خودتم اب سیب طبیعی بخور شیرش بده

۳۷ زیاد نیست نگران نباش.۳۸ و ۳۹ بالاتره ک مراقب باش.شیاف هم بنظرم تو تب بالا استفاده کن‌نه تو ۳۷ درجه.همزمان نباید شیاف و استامینوفن استفاده بشه حتما باید چند ساعت بینش فاصله باشه

۳۷.۶ اشکالی نداره تب خفیف محسوب میسه. دماسنجت اگر لیزری هست نیم تا یک ددجه بالاتر نشون مبده و خطا داره .
دماسنج زیر بغل دقیقه ازین خودکاری ها

سوال های مرتبط