۲ پاسخ

"زیبا صدایم کن" قشنگه ببین . مرد عینکی طنزه اونجور ک بگی قشنگه نه ولی جدیده . سریال هم ک دیدم قشنگ بوده رهایم نکن. زیاد میبینم قشنگ ندارن زیاد 😅

رها .. لاک پشت. پیر پسر .

سوال های مرتبط