۱۵ پاسخ

من فکر میکردم مشکل از پسرمه😅

آره بخدا من کلی برند و امتحان کردم حتی خارجی جان بب و کنفی.
ولی مولفیکس فقط راظی بودم و میبستم
الان گلاب بروتون پی پی می‌کنه میزنه از کناره هاش🫤. یه جیش میکنه شلوارش همه بومیگیره😶
هم گرون میکنن هم کیفیت و گوه میکنن

اون دون دونای ژله‌ایش که می‌چسبه به بچه 🤕 واقعاً افتضاح شده

یچیزی بگم مولفیکس و مای بیبی اسم در کردن بخدت من ی دوره ببم سبز گرفتم درسته پوشکش یکم نازک بود و چسبش خوب نبود اما اصلاااااااا بو نمیگرفت

جیش رو بو میگیره... منم فک کردم جیش دخترم بو میده و تنده نگو از پوشکاس پس😂

منم خودم اولش بردمش آزمایش گفتن هیچی نیست الان میبینم یه بار جیش میکنه بوش میزنه بیرون

آره پنبه اشون خوب نیست واسه همینه بو میگیره ولی
خوب به نظرم جنسش بهتر شده
ببین چی به بجه میوفته من مولفیکس میزنم پس میده
مای بی بی خوبه برام

وااااییییی من فکر کردم پسرم عفونت گرفته میخاستم ببرم دکتر آزمایش ادراری بده ای دل غافل😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اره واقعا افتضاح شده اصلا نمیچسبه یه ذره هم کشیده بشه پاره میشن🤦

اره پی پی هم میکنن
بغل میکنی تمام لباس ادم بو بر میداره

من فکر کردم مشکل از پسرمه ازمایش ادرار بردم گفتن موردی نداره

اره من یه بار اینجا گفتم همه گفتن نه واس ما خوبه میخوام حالا دخترمو ببرم ازمایش ادرار

ن بابا دیگه مولفیکس ومابیبی بدردنمیخورن اصلأ

اصلا چسبشون هم خوب نیست

اره دقیقا

سوال های مرتبط