۷ پاسخ

بعضی جاها هنوز قیمت قدیمه هر جا دیدید بخرید که دو برابر شده قیمت جدید کارخونه

من مولفیکس استفاده میکنم هفته پیش گرفتم ۳۵۰ الان چنده مگه

روروئک الان برا دخترم بخرم دیره ؟

فعلا قیمت قدیم تو مغازه های
دیروز مولفیکس سایز 4 پلاس خریدم 361 تومن

بقیه مارک ها هم گرون میشه ؟!!

من صبح خریدم مای بیبی ۳۶۷
گفتن بار جدیدشون قیمتش ۶۷۰ هست

کدوم گرون شده ؟

سوال های مرتبط

مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۴ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۴ ماهگی