کولیک داره تو بغل ارومه
وای وای من قشنگ درکت میکنم دختر من تا الان همینجوریه روانی شدم
اخخخخ که تماممممم مشکلات منو گفتی از صبح ساعت ۸یه بندددد نق میزنه تا ۱۲شب دیشب تا صبح از خستگی گریه کردم واقعا دیشب همششش گفتم کاااش بچه نمیاوردم هم اون طلفی زجر میکشه با اقدر گریه هم من از جون خودم سیررررم دیشب واقعااا ارزو مرگ خودمو میکردم
خب همینارو ب دکتر بگو ی معاینه میکنه و بعد میگه اگه چیزی باشه و دارو میده
بزارش تو گهواره
وایت نویز بزار براشون
بغلی شد آغوشی بخر اینجور میتونی به کارتم برسی
حتمن بغلی شده عادت کرده ...
تاب ریلکسی براش بگیر عالیه
تومطب دکتربودم بچه همینجورگریه میکرداروم نمیشدانگارصدا سشوارضبط کرده بود گزاشتش ه خوابید
فکر کنم باید ب کولیک سلام کنی ماهلینم همین بود با صدای سشوار و ماشین آروم میشد
اگه بغلشون میکنی ساکت میشن بغلی شدن
اگه نه حتما مشکلی دارن .از لثه هاشون نیست .بدن درد .گوش درد .مدفوعشون مرتبه دل درد نیستن .
نفخ ندارن .همه چیزا رو چک کن
پسر منم همینه 😢
حتما بغلی شده
صدای سشوار رو امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.