۴ پاسخ

بچه ها تا با دنیای الان کنار بیان زمان می‌بره
شما مادر خوبی هستی

هیچ ربطی به مادر و شیر خوردن نداره. آروغشو حتما حتما بگیر. ولی رفلاکس بخاطر کامل نبودن دریچه معده و گوارششونه که ایجاد میشه. و به مرور و رعایت یه شری نکات و دارو بهتر میشه.

یکی بهم گفت وای بچتو رفلاکسی کردی خاک تو سرت ، من بچم اصلا بالا نمیاره مثل تو الکی بهش شیر نمیدم 😄
من تا مدت ها عذاب وجدان داشتم ، یه بار دیدم بچش بعد خوردن دو درجه شیر سه بار بالا اورد ....
هم رفلاکس هم کولیک بخاطر اینه که ساختار بدن بچه ها تکامل پیدا نکرده و طول می‌کشه تا کامل بی عیب و نقص کار کنه ، کولیک که خودش خوب میشه بحثش جداست
اما اینکه خیلییی بیش از حد شیر بدی ، یا اینکه دادن بعضی داروها رفلکس رو تشدید می‌کنه الان پسر من کولیف گریپ میکسچر و قطره آدسول تشدید می‌کنه
اینا رو خودت باید تجربه کنید و ببینی چی به بچت نمیسازه و بالا اوردنشو بیشتر می‌کنه
بعد شیر ده دقیقه رو شونت بگیرش تا شیر کامل بره پایین
زیر سر و بدنشو یکم شیب دار درست کن تا تو خواب بالا نیاره و در کل کمتر اذیت بشه خیلی تاثیر داره
دکتر بهم ببر قطره میده وقتی غذا خور بشه خوب میشه به امید خدا نگران نباش

کولیک ک همه بچه ها دارن اروغ ولی بگیز تاثیر داره تو دلدرد

سوال های مرتبط