بچه ها تا با دنیای الان کنار بیان زمان میبره
شما مادر خوبی هستی
هیچ ربطی به مادر و شیر خوردن نداره. آروغشو حتما حتما بگیر. ولی رفلاکس بخاطر کامل نبودن دریچه معده و گوارششونه که ایجاد میشه. و به مرور و رعایت یه شری نکات و دارو بهتر میشه.
یکی بهم گفت وای بچتو رفلاکسی کردی خاک تو سرت ، من بچم اصلا بالا نمیاره مثل تو الکی بهش شیر نمیدم 😄
من تا مدت ها عذاب وجدان داشتم ، یه بار دیدم بچش بعد خوردن دو درجه شیر سه بار بالا اورد ....
هم رفلاکس هم کولیک بخاطر اینه که ساختار بدن بچه ها تکامل پیدا نکرده و طول میکشه تا کامل بی عیب و نقص کار کنه ، کولیک که خودش خوب میشه بحثش جداست
اما اینکه خیلییی بیش از حد شیر بدی ، یا اینکه دادن بعضی داروها رفلکس رو تشدید میکنه الان پسر من کولیف گریپ میکسچر و قطره آدسول تشدید میکنه
اینا رو خودت باید تجربه کنید و ببینی چی به بچت نمیسازه و بالا اوردنشو بیشتر میکنه
بعد شیر ده دقیقه رو شونت بگیرش تا شیر کامل بره پایین
زیر سر و بدنشو یکم شیب دار درست کن تا تو خواب بالا نیاره و در کل کمتر اذیت بشه خیلی تاثیر داره
دکتر بهم ببر قطره میده وقتی غذا خور بشه خوب میشه به امید خدا نگران نباش
کولیک ک همه بچه ها دارن اروغ ولی بگیز تاثیر داره تو دلدرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.