۴ پاسخ

اره لبنیات برا رفلاکس خوب نیست

گرم کن با نبات بخور

بله عزیزم کلا لبنیات خوب نیست

اره من خامه و ماست خوردم از صب بالا میاره دختدم نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💙 مامان معجزه خدا 💙 ۶ ماهگی