۳ پاسخ

دختر من ب خاطر الرژی بینیش کیپ میشه البته از وقتی بردم دکتر بهتر شده

بینیش گرفته قطره بریزه

یا بینیش کیپ شده .یا دمای خونتون خشک هست .یا سرماخوردگی .یا رفلاکس .حالا ببین دلیلش کدومه

سوال های مرتبط