خوش به حالت دختر چقدر ظریف و لاغر موندی افرین بهت😍 من که ۲۰ کیلو چاق شدم☹️☹️☹️
عزیزم کو شکمت بفرس الان ک وقت زایمانته ببینم منم مثل شما هیچی ندارم .وزن نینت آخرین سونو چقده
اصلا به شکم نیست
منم نی نیم خودم
چ جمو جور نقلی🫢حالا من هر طرف پهلوم اندازه شکم شماست🤣🤣🤣
هعی خودمو میبینم میگم چقد چاق شدم😢
تا الان ۱۴ کیلو😭
وزن بچت چقد
چه گوگولیه😍😍
خیلی بهتر چون سنگین بشی سخت میشه برات منم شکم ندارم مث خودت
چقدر عالی
من الان ۲۵ هفتم شکمم ازاین بزرگتره🥲🥲
اگه وزن بچت خوب باشه که این شکم عالیه. بعد زایمانم راحت جمع میشه
چراامسال همه باربی هستن اگه وزن بچه خوبه واقعا خوشبحالت
شکمتو کجا قایم کردی راست بگو🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.