۴ پاسخ

هیچ چیزی نزن برو دکتر احتمالا کهیر بارداری گرفتی منم گرفتم دکتر بهم دارو داد رفع شد

من رفتم دکتر گف اگزما بارداریه چیزی نیس

برو دکتر ببین چی میگه

سدر و ماست بزنی ب بدنت بهتر میشه یه وقتی از طب گرم بدن میشه

تو هفته بالا میگن انزیمای جفت در حال تغییر میشن واین اصلا خوب نیست به دکترت اطلاع بده

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی