مامانا
شما کمرتون موقع دراز کشیدن درد میکنه یا موقع سرپا بودن؟؟

۹ پاسخ

جفتش
زیاد سرپا باشم زیر شکمم و کمرم درد میگیره
هر روز صبح از کمر درد بیدار میشم
زیادم بشینم اذیت میشم
کلا اذیتم 🤣🤣

موقع راه رفتن

وقتی سرپا هستم کمرم.وقتی میشینم دنبالچه ام وقتی میخوابم پهلوم اذیته😆

هردومورد

والا هردو

من وقتی زیادی میشینم وقتی سرپا باشم یعنی هر دوتاشون

وقتی سرپا هستم درد میگیره

موقع راه رفتن😥

وقتی زیاد میشینم درد دارم

سوال های مرتبط