اگه بالا ۳۰ سال هستید کواد مارکر نده ریسک میزنه فقط هزینه الکی میدی یعدفه سلفری بده
من دیروز انجام دادم بخاطر پاپا و فری بتا ک پایین بود شد ۴۹۰۰
کلینیک جی ۳و۲۰۰دراومد با بیمه تامین
خیالم ازمایشگاه گفت ۴۵۰۰
قبل عید من رفته بودم۳تومن بود
دو هفته پیش دادم ۵ تومن شد
قبل عید من انجام دادم ۳تومن شده بود
الان ۴.۵ اینا در نظر بگیر
حدودا دو ماه پیش انجام دادم 3تومن بود
والا من اینجا دیدم میگن 5 تومن
نه دکترم ننوشت برام فک نمیکنم نیازی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.