۸ پاسخ

منم ۶۰ تا میدم تا سیر بشه

منم ۶۰ تا میدادم ولی بخاطر رفلاکس الان کردم ۳۰ تا ولی هر ۴۵دقیقه یا هر یه ساعت

روی شیرخشک زده چقدر الان گیگوز برای هفته اول و دوم بچه زده ۹۰ تا ۶ بار هم در روز باید بدی برای هفته سه و چهار ۱۲۰ تا من شیر خودمو میدم نصف شبا کمکی میدم دقیقا یه ۹۰ تا یه ۳۰ تا میدم تا سیر میشه دخترم میخوابه وگرنه هی دهن میچرخونه دنبال شیر نمیخوابه سیر نشه

نه چه اشکالی به سنش باید ایتقد بخوره

منم ۶۰ تا میدم

۳۰ تا که خیلی کمه، این سن باید ۶۰ تا ۹۰ تا بخوره

نه بابا من زیر یک ماه بود یبار 90تا دادم خب سیرنمیشد دیگه

ن به نظرم برای سنش ۶۰ تا خوبه

سوال های مرتبط