بچم یبوست داره چی بدم بخوره خوب بشه

۴ پاسخ

کره تو غذا بهش بده

فقط قیصی ، میپزم مثل پوره در میارم ، میدم میخوره ، پنج دیقه بعد پیپی میکنه

من همیشه یدونه سیب زرد رو رنده میکنم با رنده ریز ، (بدون پوست )
فشارش میدم آبشو میگیرم کامل
کامل ابه رو میدم بخوره
۱ ساعت بعد راحت پیپی میکنه
امتحان کن

کدو سبز عالیه واسه یبوست، آبپز کن پوره ش کن با یه چیز شیرین بده یا به فرنیش بده یا به خورشت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان ماهی کوچلو من مامان ماهی کوچلو من ۱ سالگی