۴ پاسخ

الان زمانش خیلی خوبه اصلا نترس من ختنه کردم اصلا بچه متوجهم نشد. فقط اون لحظه م آمپول بیحسی زدن یکم جیغ زود و تموم

منم دم در مطب خیلی گریه کردم. ولی خداروشکر فقط زیاد گریه نکرد. خودت نرو تو کس دیگه ای رو بفرست

یه استرس به استرسام اضافه شد🥴🥴🥴🥴🥴

نترس عزیزم چیزی نیست. فقط وقتی خواستن ختنه اش کنن برو یه جایی صداش نشنوی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی