الان زمانش خیلی خوبه اصلا نترس من ختنه کردم اصلا بچه متوجهم نشد. فقط اون لحظه م آمپول بیحسی زدن یکم جیغ زود و تموم
منم دم در مطب خیلی گریه کردم. ولی خداروشکر فقط زیاد گریه نکرد. خودت نرو تو کس دیگه ای رو بفرست
یه استرس به استرسام اضافه شد🥴🥴🥴🥴🥴
نترس عزیزم چیزی نیست. فقط وقتی خواستن ختنه اش کنن برو یه جایی صداش نشنوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.