با این گرونی و شرایط جنگ مگه مغز خر خورده باشم
من با ۲۳سال دوتا نفس دارم
و دیگه بهش نمیخام فکرکنم😂😂
اره خو بچه ی دونه اصلا خوب نیست
با این وضعیت و استرس در حق اولیم ظلم کردیم
۲۹ سالم چهارتا دارم تامام شد فکر غلط بکنه طرف بجه بره دیگه😁
عزیزم من 33 هستم و ان شاءالله دوست دارم دومی رو بعد 2 سال بیارم
تا قبل جنگ اره فکر میکردم من با فاصله سنی کمم دوست داشتم ولی الان واقعا دو دلم مخصوصا با گرونیا
منکه زیر ۳۰ هستم ولی همیشه میگم هروقت پسرم بتونه دستشوییش رو خودش بکنه و غذا و آب رو خودش بدون کمک بخوره شابد یکی دیگه بیارم
البته بازم چندتا برنامه دارم باید به اونا هم برسم
مثلا خونهی ۳ خواب بخرم ، یا جای خونم رو عوض کنم و جای بهتری برم
درکل دلم میخواد شرایط رو برای بعدی آسون کنم
سلام خوبین
w1_hosseini
میگم میشه توی روبیکا پیجمو فالو کنید
همینجوری پیج روزمرگی زدم از بس فالوور ندارم حس حال فعالیت ندارم
نمیخوام فیک بگیرم میخوام ی چند نفر باشن ببینن خوشحال بشم
خیلی تلاش کردم فالوور جذب کنم نشد
w1_hosseini
w1_hosseini
به نام خدا ٢٩
الان باردارم
من دوتا پسر دارم بعد هفتسال خدابده یه دخترهم میارم
دلم تک فرزندی نمیخواد ولی به دومی الان هم فکر نمیکنم اصلا
نه نه سخته
چه جالب عکس نی نیتو دیدم مثل پسرم ابرو پیوندیه خدا حفظش کنه برات
بعلهههههه😍😍😍😍
من ۱۸ ام دوست داشتم فاصله سنیم به بچم کم باشه و میراث اخرین بچمه دیگه نمیخوام😅
من دوس دارم یکی دیگه بیارم اگه جن. گ تموم شه🥺
اره چرا نکنبن
اما اگه شرایط اوکی بود قطعا الان حامله بودم
اصلا و ابدا
مهمتر از سن اوضاع مملکته... همین یه دونه هارو با کیفیت بزرگ کنیم کافیه
چه مامان زيبايي❤️
ومنی که ۳۲ سالم و چهار تا بچه دارم
ن من کلا یه دختر میخواستم با ۳۰ سال فاصله سنی ک بهش رسیدم و تمام🤭
من که با ۲۴ سال سن دوتا دارم😀
من هردو بالا۳۰اوردم .با فاصله دوسال .من ب سومی هم فکرمیکنم
چه عکس قشنگی🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.