شما اگ بجای مامان ایلماه بودین ،صبور بودین یا ن؟

۶ پاسخ

این چه سوالیه
ان شاالله هیچ کس درد کشیدن و داغ بچه اش رو نبینه

خدا نکنه هیچ وقت جای مادری باشم ک جیگرگوششو زیرخاک کرده
بعدشم عزیزم ی دور از جون هم بگی بد نیست

چقدر سوالت بد بود عزیزم

ی خدایی نکرده دور از جونی چیزی🙄
کلا طرز صحبتتون درست نیس، مثل اون بار زیر تایپ مادر ایلماه 😕

انشالله هیچ مادری داغ بچه نبینه سخته دیگه اما خب بچه مریض حداقل ته دلت باز یه امیدی هست

امیدوارم خدا در مقابل صبرش معجزه کنه
خدا هیچ کس و با جگر گوشش امتحان نکنه

سوال های مرتبط