این چه سوالیه
ان شاالله هیچ کس درد کشیدن و داغ بچه اش رو نبینه
خدا نکنه هیچ وقت جای مادری باشم ک جیگرگوششو زیرخاک کرده
بعدشم عزیزم ی دور از جون هم بگی بد نیست
چقدر سوالت بد بود عزیزم
ی خدایی نکرده دور از جونی چیزی🙄
کلا طرز صحبتتون درست نیس، مثل اون بار زیر تایپ مادر ایلماه 😕
انشالله هیچ مادری داغ بچه نبینه سخته دیگه اما خب بچه مریض حداقل ته دلت باز یه امیدی هست
امیدوارم خدا در مقابل صبرش معجزه کنه
خدا هیچ کس و با جگر گوشش امتحان نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.