چهار تا سیلی محکم به خودت بزن
لوازم التحریر و وسایل آرایشی. چیزایه مشابه به اینا
در دسترس بچه قرار نده
مقصر خودتی
چرا سیلی بزنه به خودش چرا اینجوری میگین پاکش کن اشکال ندارد خونه بچه کوچیک همینه
مقصر شمایی ولی نه برای اینکه ماژیک گذاشتی دم دستش.
واسه اینکه روشت درست نبوده نتونستی به بچت حالی کنی باید تو دفتر نقاشی بکشه. نزدیک ۴سالشه دیگه باید اینو بدونه کامل. از اینکارا نکنه
حتما اخم کن بهش دعواش کن. توضیح بده کارش اشنباهه. دستمال بده دستش با اسپری بگو تا پاک نکردی از اینجا جم نمیخوری
خودش باید پاکشون کنه
بزن تو سر باباش با این تخم انداختنش😂😂😂😂💔
من بودم عصابم نمیکشید جیغ داد میکردم چ وضشه
ای وای خدایا اشکال ندار میدونم عصبانی هستی ولی اشکال ندار چاره نبس♥️😂
ماژیک نخر براش
واااااااای
با الکل پاک کن
یا خدا خودت کجا بودی 🤣🤣🤣🤣
یاخداااا دیووونه میشدم
تموم دیوارهای خونمون رو پاک کردم دوتا بچه مدرسه ای دارم هی میره مداد بر میدارند رو سرامیک ها میکشه چرا غصه بخورم دو سه سال دیگه نه نقاشی میکشه رو دیوار نه نق میزنه حالا چند سالی کار ما مادرا بیشتر هست الهی مریض نشن
مدل داده ب کابینت دوتا هدیه بخر بدش😂
مثل من تمام روماژیک کرد باز
من باشم ی دستمال میدم بهش میگم تا تمیز نکنی نمیبخشمت. کار اشتباهی کردی حالا باید درست کنی.
الکل ۹۰ درصد بگیر بزن
والا من از اول همچین اجازه ایی ندادم که بخوام بعدا اذیت بشم
بهش یاد دادم از اول که هر جایی برا نقاشی نیست
ماژیک هم فقط رو تخت وایت برد
اگه از اول یاد بگیرن تو این سن که دیگه ماشالا نزدیک چهارسالشونه میدونن نباید اینکارا رو کنن
با خمیردندون پاک کن
براش محدوده تعیین کن
دختر من فقط روی یک دیوار خونه میتونه نقاشی کنه
بقیه جاها بخواد نقاشی کنه ماژیکشو میگیرم و دیگه بهش نمیدم
وای
وای
وای
خودت کجا بودی ؟
هیچ تو این سایت تو اون سایت دربه در دنبال راه حل برای پاک کردنش میگردم
پاک کن ولی دعوا کن بگو فقط دفتر جای نقاشیه
دعوا نه ک داد بزنی جدی فقط اروم
باید یادش بدی اونجا جای نقاشی نیست
گریه 🤧🤧🤧
هیچی بوسش میکردم وبغلش میکردم وتودلم کلی ذوق میکردم بخاطر سالم وشیطون بودنش واین مدل نقاشی کشیدنش ،عکس هم میگرفتم یادگاری نگه میداشتم اما با لبخند همونجوری که نازو نوازشش میکنم بهش میگم که مامانی نقاشیت خیلی قشنگه ولی نباید اینجا بکشی باید تو دفترت بکشی وبیای به من نشون بدی تا خوشحال بشم ♥️💜
عزیزم آدم هرچقدر هم خسته بشه که هممون همینیم با داشتن بچه کوچیک استراحت نداریم اما همه ی این دوران ها موقتیه و یه روز میرسه که دیگه اینجوری خونت بهم نمیریزه پس از بزرگ شدنش ،شلوغ کاریاش و کثیف کاریاش لذت ببر وخداروشکر کن بخاطر فعالیت کردن وسالم بودنش وشیطونی کردنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.