خانوم شما دوماهه پریود نشدی به شدت تنبلی تخمدان داری باید بری دکتر و اصولی مشکلتو حل کنی و دارو بخوری دیگه نه که بعد از اینهمه مدت یه بیبی چک بزنی! چقدر بیخیالی شاید کیست داری یا شاید مشکل جدی هست😐🫢
این منفیه آمپول بزن
بنظرم ازمایش بده دقیق تره
خب شاید لقاحت دیر گرفته عجله نکن خب ...تنبلی داری ؟ همیشه اینجوری میشی ؟
هاله داره ها
40روز یا 4روز؟
هاله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.