۷ پاسخ

خانوم شما دوماهه پریود نشدی به شدت تنبلی تخمدان داری باید بری دکتر و اصولی مشکلتو حل کنی و دارو بخوری دیگه نه که بعد از اینهمه مدت یه بیبی چک بزنی! چقدر بیخیالی شاید کیست داری یا شاید مشکل جدی هست😐🫢

این منفیه آمپول بزن

بنظرم ازمایش بده دقیق تره

خب شاید لقاحت دیر گرفته عجله نکن خب ...تنبلی داری ؟ همیشه اینجوری میشی ؟

هاله داره ها

40روز یا 4روز؟

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته نوزدهم بارداری