۳ پاسخ

هیچ علائمی نداری

آزمایش دادی

یعنی بی دلیل؟
دارو هم استفاده کردی و پریود نشدی؟

سوال های مرتبط

مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته نوزدهم بارداری