۵ پاسخ

38ردشد ببری دکتربهتره چون مانمیتونیم نسخه بپیچیم
ولی خب اصولا میگن
استامینوفن هر4ساعت دوبرابر وزن
پیاز کف پا
پاشویه بااب ولرم
شیاف میگن اب رو اتیشه
ولی بازم میگم اگه میدونی براچیز طبیعی مثل واکسن و اینا تب نکرده حتمی ببر ویزیت شه

من نبردم دکتر
پیاز خام حلقه کن بزار تو جوراب بکش پاهاش
سریع میاد پایین

شیاف استامینوفن برای تب عالیه سریع میاره پایین

تب شوخی نداره ۳۷،۵ رو رد کرد سریع ببر دکتر

استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی