خانوما وقتی میرم دسشوی زیر دلم یه درد خفیف میگیره واسه چیه؟ طبیعیه؟

۱ پاسخ

منم هستم فرنگی میرم اوکیه
فکر کنم ایرانی دیگه نباید برم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری