۲۳ پاسخ

من عاشق دوغ و ماستم

من✌️اولا بارداری بیش از اندازه دوغ میخوردم

من ازهمه خوردم اصلاقبل ازبارداری نمیخوردم ولی دوس دارم توبارداری

من من😶‍🌫️

منم عاشق ماست ماست محلی میخرم با نعناع

وای من ماست خیلی میخورم

منم زیاد خوردم

دوغ و ماست و پنیر تقریبا میخورم زیاد ولی شیر نخوردم

من بخاطر ویتامین دی

منم دوغ خیلی میخورم بچه ام پسره

من دوغ و کشک و قارا

شیر که میگن باید حتما خورده شه روزی دو لیوان ولی من یه لیوان حتما میخورم

من ماست و دوغ و خیار خیلی خوردم بیش از حد انقد ک بهم میچسبید
ولی میگن سردی زیاد رو مغز بچه اثر داره
رفتم بطن مغزش یکم روبه بالا بود دیگ نخوردم انشالله دوهفته دیگ برم سونو اومده باشه پایین🙏🙏
در حد متعادل خوبه
من الان ۲۰ روزه کلا سردیجات حذف کردم

منم عاشق لبنیاتم کلا مخصوصا دوغ و ماست اونم اگ ترش باشه شیر هم میخورم گاهی شیر موز درست میکنم ولی اکثرا شیر خالی میخورم ی وقتایی میترسم ب خاطر طبعشون مشکلی پیش بیاد🥲🥲

من ماست دوغ

من ماست و شیر میخورم

من
ماه های اول دوووغ خیلی خوردم
الانم ماست و سیر

من خیلی نون ماست
و دوغ

من زیاد دوست دارم ماست و خیار مخصوصا

من دوغ و آش دوغ خیلی خوردم

من ماست و دوغ خیلی میخورم،بهم میچسبه
ولی شیر اصلا

من بچتون پسره درسته

من ماست و دوغ میخورم ولی شیر ن

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری