من عاشق دوغ و ماستم
من✌️اولا بارداری بیش از اندازه دوغ میخوردم
من ازهمه خوردم اصلاقبل ازبارداری نمیخوردم ولی دوس دارم توبارداری
من من😶🌫️
منم عاشق ماست ماست محلی میخرم با نعناع
وای من ماست خیلی میخورم
منم زیاد خوردم
دوغ و ماست و پنیر تقریبا میخورم زیاد ولی شیر نخوردم
من بخاطر ویتامین دی
منم دوغ خیلی میخورم بچه ام پسره
من دوغ و کشک و قارا
شیر که میگن باید حتما خورده شه روزی دو لیوان ولی من یه لیوان حتما میخورم
من ماست و دوغ و خیار خیلی خوردم بیش از حد انقد ک بهم میچسبید
ولی میگن سردی زیاد رو مغز بچه اثر داره
رفتم بطن مغزش یکم روبه بالا بود دیگ نخوردم انشالله دوهفته دیگ برم سونو اومده باشه پایین🙏🙏
در حد متعادل خوبه
من الان ۲۰ روزه کلا سردیجات حذف کردم
منم عاشق لبنیاتم کلا مخصوصا دوغ و ماست اونم اگ ترش باشه شیر هم میخورم گاهی شیر موز درست میکنم ولی اکثرا شیر خالی میخورم ی وقتایی میترسم ب خاطر طبعشون مشکلی پیش بیاد🥲🥲
من ماست دوغ
من ماست و شیر میخورم
من
ماه های اول دوووغ خیلی خوردم
الانم ماست و سیر
من خیلی نون ماست
و دوغ
من زیاد دوست دارم ماست و خیار مخصوصا
من دوغ و آش دوغ خیلی خوردم
من ماست و دوغ خیلی میخورم،بهم میچسبه
ولی شیر اصلا
من بچتون پسره درسته
من ماست و دوغ میخورم ولی شیر ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.