مامانا کیا تو بارداری شیر و ماست محلی میخورن؟؟

۱۴ پاسخ

منم دوغ و ماست و کشک و کره محلی میخورم

من😂
بابام‌گاو داره شیرو‌ماست میخورم
پنیر و‌کره هم میخورم گوسفندی

من ویار ماست دارم و مزه ماست محلی فقد دوس دارم متاسفانه میخورم هروز🫣

منکه نخوردم حتی از اونی هم که مطمئن باشم خوب جوشیده باز هم ریسکه .
ب نظرم این مدت به خاطر فرشته هامون باید رعایت کنیم فقط پاستوریزه میخورم

جفتشو خوردم

شیر نمیخورم ولی ماست و دوغش همیشه هست

من همیشه میخورم عزیزم

من از لبنیاتی میگیرم

من ماست دوغ میخورم

من خوردم چند باری دوغ

من ماست دوغ میخورم خعلی هم مفیده

شیر نه ولی ماست میخورم یه وقتایی

من شیر و ماست محلی

من ماست دوغ میخورم

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی