نه میگن محلی خوب نیست لبنیات فقط پاستوریزه باید باشه تو بارداری.
ببین میگن خوب نیست ولی منم خیلی هوس میکنم ، از جای مطمئن و تمیز بخر یکم بخور هوست بخوابه ، سعی کن پاستوریزه بخوری
ماست پرچرب کاله هم خوشمزس
من سوالم اینه الان میگن محلی نخورید زنای روستا پس چیکارمیکنن اونا ک اصلا پاستوریزه نمیخرن ....
اگر از جای مطمعن میگیرین بله مشکلی نداره،
من که میخورم
لبنیات بصورت پاستوریزه باید استفاده شه تو بارداری
من انقد پنیر محلی خوردم ک هیچی نمیشه بابا
میگن فقط پاستوریزه باید خورد تو بارداری،، ولی من از همون اولش محلی خوردم
اره چرا نشه
اره چرا نشه یا خودت درست کن یا از جای مطمئن بگیر
من کلا لبنیات محلی میخورم
اگ خودت درست کنی بهتر ه چون ممکنه از جایی بگیری تمیز و بهداشتی نباشه
من خوردم دو بار مادرم درست میکرد، بخور نوش جان
آره منم خیلی خوردم
من مادر شوهرم درست میکنه شیرشو قشنگ میجوشونه چند ساله همون مایت رو میخورژم الانم میخورم ازش اوکیم
من ک خیلی خوردم...الان اسیدمعدم بالامیزنه نمتونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.