محلی اصلا نمیخورم هیچی
اره من فقط هم ماست محلی گوسفندی وای خیلی خوشمزه است🥹🥺🥺🥺
من خیلی دوست دارم ماست پنیر دوغ ولی هم میخورم بالا میارم حالم بد میشه
من میخوردم دکتر گفت نخور
اره
اره بیشترروز ها
دکترم گفت پاستوریزه بخورم محلی بخاطر تب مالت بهتره مصرف نکنی
من میخوردم فشارم بالا رفته بود دیگه کم چرب پاستوریزه میخورم
من انقدر هوس ماست کردم ولی نداریم😂😂😂نصف شبی از کجا بیارم
اررره
اره گلم من چکیده با دلار میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.