من ب دلایلی خیلی دکتر ب دکتر شدم و میدونستم همه زیرمیزی میگیرن. آخرش افتادم دست به دکتری که در کمال ناباوری گفت من از مریضام زیرمیزی نمیگیرم🤓🤓🤓 خیلی خوشحال شدم😍
30 تومن
شهرمابیمارستان دولتی بری7تومن مطب میگیره و میاد خصوصی بری مطب چیزی نمیگیره با بیمارستان خصوصی قرارداد داره فقط ما هزینه بیمارستان. میدیم خودش از بیمارستان میگیره پولشو
به من گفت ۷تومن
دکتر من گفته ۲۵
پرسیدم البته قبل از سال جدید نرخ متفاوت بود از هشت تومن بود تا بیست
که گفتن سال جدید نرخ فرق میکنه
دکتر من ۱۵ فقطم تو بیمارستان خصوصی عمل میکنه
سزارین دوم اینجا ۱۵ تومنه
به من گفته ۳۰
من ۲۰ تومن دادم
شهر ما ۳۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.