۵ پاسخ

دکتر ابراهیمی خیلی دکتر خوبیه و اصلا زیرمیزی نمیگیره
بگی ب منشیش از شهرستان اومدی قبولت میکنه

برو دکتر مهدوی اصلا پول نمیگیره هرچی بیمارستان بگیره. عالیه دکترش

شما اگه سزارین اولی و انتخابی همه میگیرن

بری قبولت میکنه
بابت زیر میزی به من گفت بستگی به بیمارستانت داره
نگفت هنوز چقدر

من شنیدم دکتر میجانی زیر میزی نمیگیره
من سزارین دومم دکترم 10زیر میزی میگیره

سوال های مرتبط