#پپشک شیرخشک تب

تصویر
۵ پاسخ

ما هم با مامانم میریم شوهر نمیبریم

خب خودت با مامانت اینا برو

من زیاد با فامیل ارتباط ندارم ولی بخوام جایی با مامانم برم بدون همسرم میرم

من اینجور وقتا خودم میرم بنظرم بهترم هست

عیادت بیمار که دیگه زوری نیست بگو شوهرم خسته بود عذرخواهی کرد

سوال های مرتبط

مامان pariya مامان pariya ۴ سالگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۴ سالگی
مامان همراز مامان همراز ۴ سالگی
مامان سولین وسدنا مامان سولین وسدنا ۴ سالگی