سخت نگیر عزیزم، من قبلا خودمو هلاک میکردم بعد رفتار جاری هام رو دیدم، گفتم خلم من ، اینا خیلی ساده میگیرن من چرا انقد خودمو اذیت میکنم
منم برای مهمونی خیلی سخت میگیرم، مخصوصا برای خانواده همسر، بعد که میرن میگم کاش این کارو میکردم یا فلان چیزو بیشتر میکردم، ولی کم کم دیدم اونا کاری انجام نمیدن و خیلی ساده میگیرن، منم کم کم دارم میشم مثل خودشون
میدونی برا چیه چون اون موقع همش به چشممون میاد یا خسته میشیم حین کار حس میکنیم زیادی داریم زحمت میکشیم بعد که خستگی در میره همه چی خورده میشه و فقط یه عکس میمونه به چشممون ناچیز میاد
منم همینطور بودم خانواده ی همسرم و دعوت میکردم سوپ میپختم برنج و مرغ ، سالاد کاهو ، نوشابه ، ترشی ، سیر ترشی و ... یعنی هر چی دارم تو یخچال میارم وسط که هر چی دوست دارن بخورن و من میرم خونشون اونا سر سفره یا خیارشور خورد میکنن میزارن یا ماست و خیار درست میکنن میزارن یا ماست داخلش اسفتاج له میکنن میریزن که اصلا من دوست ندارم یکیش و میارن سر سفره بعد غذا شونم بامیه یا گوشت خالی تو آب پزونده اورده کار با ایناش ندارم همیشه خورشتاشون یا پر روغنه یا برنجشون چفته میشه الان یکسال و نیمه دیگه دعوتشون نکردم به شوهرم میگم منم چطور مهمونداری میکنم اونا چطوری ارزش نگه میدارن شوهرم میگه دعوت کن مثل خودشون پذیرایی کن کلی تشکیلات نچین حالا قراره دعوت کنم یه ماست بزارم یا سالد شیرازی درست کنم بزارم جلوشون با یه قیمه همین
من دقیقا 10سال خورده ای مثل تو رفتار کردم میرفتم خونه جاری یاخواهرشوهرام میدیدم خیلی سخت گرفتم بهترینها براشون میزاشتم منتها اونا ساده برگزارمیکردن مثلاً من دوغ نوشابه دلستر سالاد ماست سبزی انواع ترشی خیارشور میزاشتم اونا فقط یه نوشابه با برنج مرغ تموم دیگه منم مثل خودشون شدم
من کلی هزینه میکردم کلی سخت میگرفتم چندین مدل غذاسالاد دسر اجیل کوفت و زهرمار براخانواده همسر بعد دیدم کوفت بخورن اصن اینا لیاقت ندارن ول کن بابا
ول کن بابا سخت نگیر مهمونومیادو میره مگه چیا میذاری من فقط میوه وچایی وشکلات
منم مثل شما هستم
میگم کاش فلان میوه رو هم میگرفتم کاش ....و کاش
مثلا چه کاری باید انجام میدادی که فکرمیکنی انجام ندادی؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.