هفته ۵ اندازه ساک ۸ میل
فقط ساک بود کیسه زرده و جنین نبود
طبیعیه؟

۵ پاسخ

بله طبیعیه

فعلا زوده

واسه منم فقط ساک بود کیسه زرده هم‌ نبود هفته ۷ جنین دیده سد

منم 5 هفته و 4 روز رفتم
گفت ساک خالیه کیسه زرده نداره پوچه احتمالا
برو دو هفته دیگه بیا
احتمالا گوچه سقط میکنی
دو هفته بعد رفتم بچه بود 😍بهم گفت وقتی لقاح دیر باسه زود بیای سونو جسم زرده نمی‌بینیم فک میکنیم پوچه

زود رفتی باید ۶تا۸هفته بری که همه چی تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه و تودلی 🍓 مامان خوشمزه و تودلی 🍓 ۳ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری