بله طبیعیه
فعلا زوده
واسه منم فقط ساک بود کیسه زرده هم نبود هفته ۷ جنین دیده سد
منم 5 هفته و 4 روز رفتم
گفت ساک خالیه کیسه زرده نداره پوچه احتمالا
برو دو هفته دیگه بیا
احتمالا گوچه سقط میکنی
دو هفته بعد رفتم بچه بود 😍بهم گفت وقتی لقاح دیر باسه زود بیای سونو جسم زرده نمیبینیم فک میکنیم پوچه
زود رفتی باید ۶تا۸هفته بری که همه چی تشکیل شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.